.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد:
کسب رتبه برتر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران در کشور
شمال نیوز: دبير شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: استان مازندران در عرصه مبارزه با مواد مخدر رتبه برتر كشور را به خود اختصاص داد.

 

به گزارش شمال نیوز،  علی شیرازی  افزود؛  حمایت های استاندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران و فعالیت مطلوب نهادهای قضایی ، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی و همکاران پرتلاش شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سال ۱۴۰۱قریب به ۴ تن مواد مخدر در استان کشف و ۵۶ باند مواد مخدر منهدم و اموال آنان ضبط گردید.

 

وی ادامه داد:  در راستای درمان معتادان متجاهر با تدبیر استاندار مازندران و حمایت دکتر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با احداث مرکز جدید درمانی و توانمندسازی معتادان در بابل ، ظرفیت مراکز ماده ۱۶ استان افزایش ۳۰۰ درصدی داشته است و سال گذشته قریب به ۱۶۰۰۰ نفر از بیماران آلوده به مواد مخدر در مراکز دولتی و خصوصی استان درمان گردیدند.

 

این مقام  مسئول همچنین در راستای پیشگیری و کاهش آسیب اجتماعی جوانان بویژه دانش آموزان ، خانه یاری گران زندگی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش در مرکز استان راه اندازی گردید و بمنظور استفاده از ظرفیت خیرین جهت پیشگیری ، درمان و اشتغال معتادان مجمع خیرین یاری گران زندگی در استان تشکیل گردید.

 

شیرازی از تشکیل کارگروهی متشکل از مدیران دستگاههای اقتصادی و اجتماعی استان با دستور استاندار مازندران جهت اشتغال معتادان رها شده از دام اعتیاد و بازگشت آنان به جامعه با پیگیری های  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اقدامات خوب و اثرگذاری در سطح استان صورت پذیرفت.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری "اعتیاد  اولین آسیب اجتماعی کشور و عامل فروپاشی بنیان خانواده ها ، کجروی ها و انحراف‌ها و بروز ناامنی در سطح جامعه می باشد" از مردم مازندران خواست : برای رسیدن به استانی عاری از اعتیاد درجهت شناسایی و برخورد با سوداگران مرگ و کمک به درمان و کاهش آسیب بیماران بویژه پیشگیری از آلوده شدن جوانان با ستاد مبارزه با مواد مخدر استان همکاری نمایند.

 

این مقام مسؤول در استان به نقش موثر اصحاب رسانه در پیشگیری از اعتیاد اشاره کرد و گفت: بارها به اهمیت و رسالت مهم اصحاب رسانه در کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره شده است و امیدواریم این همکاری بیش از پیش شود.

 

گفتنی است براساس ارزیابی و در راستای اقدامات و فعالیت‌های صورت پذیرفته در سال۱۴۰۱  استان مازندران حائز رتبه برتر کشور شد و از سوی دکتر اسکندر مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری در نشست دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان های سراسر کشور لوح تقدیری به علی شیرازی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران اهدا شد. 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.